Garantija un serviss

Diezgan reti, bet dažreiz pēc tam, kad esat izvēlējies produktu un veiksmīgi to iegādājies, var rasties dažas problēmas. Vai arī jums var nākties nomainīt, salabot ierīci garantijas laikā vai pēc tā. Šeit mēs mēģināsim saprotamā veidā izskaidrot, kā darbojas mūsu veikala garantijas politika un kā jūs to varat izmantot pēc pirkumu veikšanas mūsu veikalā.

Kādiem produktiem tiek nodrošināta garantija?

Gandrīz visam mūsu veikalā pārdotajam aprīkojumam, materiāliem un rezerves daļām tiek piemērota garantija 2 (divi) gadi no pirkuma datuma, noteikums attiecas uz personām (privātpersonām). Dažiem izstrādājumiem garantija ir 1 gads (parasti tās ir rezerves daļas vai aprīkojuma komponenti). Juridiskām personām, pievienotās vērtības nodokļa (PVN, PVN, PVN) maksātājiem garantija ir 1 (viens) gads. Garantija attiecas uz visiem izstrādājumiem, izņemot vienreiz programmējamas detaļas, piemēram, mikroshēmas automašīnu taustiņiem un dažas mikroshēmas. Kā pārdevēji mēs garantējam, ka pārdošanā visi komponenti ir darboties spējīgi, pārbaudīti un bez defektiem.

  • Garantijas apkalpošana un remonts

    Garantijas apkalpošanu nodrošina ražotāja pilnvaroti pakalpojumi (Latvijā un ārzemēs). Kopā ar precēm jūs saņemat garantijas karti, kurā ir norādītas garantijas darbnīcu adreses. Jebkurā gadījumā jūs varat sazināties ar mums un saņemt konsultāciju.
  • Dažāda veida garantija

    Dažādiem izstrādājumiem var tikt piemēroti dažādi garantijas nosacījumi. Apstrādājot pirkuma dokumentus, norādiet garantijas nosacījumus pie mūsu menedžeriem.
  • Garantijas izņēmumi

    Garantijas saistības ierobežotā daudzumā attiecas uz vienreiz programmējamām mikroshēmām, RFID mikroshēmām, papildu programmatūru un dažiem citiem produktiem.

Kur pieteikties garantijas apkalpošanai?

Garantijas apkalpošanas vai remonta pieteikums jāiesniedz ražotāja pilnvarotajam servisam (parasti tas ir norādīts garantijas kartē). Saskaņā ar likumiem visa mūsu veikala juridiskā atbildība ir ierobežota ar bojātu iekārtu vai materiālu remontu vai, ja nepieciešams (vai klienta pieprasījums), nomaiņu.

Garantija neattiecas uz precēm, kuras jebkura persona vai uzņēmums ir pārveidojis bez mūsu veikala rakstiskas atļaujas. Mehāniski bojājumi, izstrādājumi ar mitruma pēdām vai darbības apstākļu pārkāpumi (piemēram, skaļruņu maksimālās pieļaujamās jaudas pārsniegšana) nav garantijas gadījums. Jebkurā gadījumā mūsu uzņēmuma vadītāji ir gatavi uzklausīt jūs un risināt radušās problēmas.

Nomaiņa un atgriešana

Jums ir tiesības "atteikt preces" 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Lūdzu, uzrakstiet mums brīvas formas pirkuma atteikuma paziņojumu (vai izdrukājiet uz A4 lapas). Pieteikumā jānorāda: vārds, pircēja uzvārds, pirkuma datums, maksājuma veids, pirkuma summa, produkta nosaukums un modelis. Norādiet atgriešanas iemeslu, piemēram: "nepatika krāsa", tas ir nepieciešams, lai ziņotu nodokļu iestādei.

Informējam, ka, ja preču pirkšana notiek mūsu tiešsaistes veikala birojā, pircējam nav iespējas izmantot tiesības atteikt preces, jo birojā klientam ir iespēja pirms pirkuma iepazīties ar precēm. Tiek uzskatīts, ka pirkums, kas veikts mūsu tiešsaistes veikala birojā, tiek veikts mazumtirdzniecības veikala pārdošanas vietā, nevis pirkums ar “attālu līgumu” tiešsaistes veikalā.

Interneta veikalam www.12volt-shop.lv (www.12volt-shop.com) ir tiesības atsevišķos gadījumos atteikt pircējam tiesības “atteikt pirkumu” vai kompensēt pirkuma cenu tikai daļēji. Piemēram, produkts netiek atgriezts oriģinālajā iepakojumā, iepakojums ir būtiski bojāts, garantijas zīmogi ir bojāti, ir redzamas produkta lietošanas pēdas, skrambas un citi līdzīgi defekti.

To Top