Nosūtīšana un Piegāde

Mēs esam ļoti pateicīgi, ka izvēlējāties mūsu interneta veikalu! Jūsu ērtībai zemāk ir sniegta visa nepieciešamā informācija par preces nosūtīšanu un piegādi.

INFORMĀCIJAS JUMS, KAMĒR JŪS GAIDĀT PASŪTĪJUMU:
  • Preces mēs nosūtam tikai darba dienās.
  • Pēc pakas nosūtīšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar paziņojumu “Jūsu pasūtījums ir nosūtīts!"
  • Pēc samaksas Jūsu pasūtījums tiks nosūtīts nākamajā darba dienā (retos gadījumos otrajā vai trešajā darba dienā). Papildu laiks parasti ir nepieciešams, lai vienotos par pasūtīto preču īpatnībām, pareizību un pielietojumu.
  • Ikviena prece tiek rūpīgi iesaiņota. Jūs varat būt pārliecināti, ka pasūtījums tiks piegādāts neskarts.
  • Preču piegāde tiek veikta izmantojot Latvijas Pasts, Venipak, Omniva, DHL, TNT un Cargobus pakalpojumus.
  • Pēc Jūsu pieprasījuma ir iespējams izmantot arī jebkuru citu pasta vai kurjeru pakalpojumu.




  1. Cik maksās piegāde?

    Pēc pasūtījuma veikšanas un piegādes adreses ievadīšanas, piegādes izmaksas tiek aprēķinātas automātiski. Jūs vienmēr varat izņemt pasūtītās preces mūsu veikala birojā bez maksas, izņemot preces (vairāk nekā 35.00 EUR), kas apmaksātas izmantojot PayPal.*
    * Pasūtījumi, kuri ir apmaksāti izmantojot PayPal sistēmu un kuru vērtība pārsniedz 35 eiro, sūta tikai izmantojot pasta pakalpojumus ar izsekošanas numuru!

  2. Vai es varu izsekot pasūtījumam?

    Mēs paļaujamies uz piegādes pakalpojumiem Latvijas Pasts, DHL, TNT, Omniva, Venipak un Cargobus. Dažiem kurjeru pakalpojumiem izsekošana ne vienmēr ir pieejama. Sava sūtījuma izsekošanas numuru (ja tāds ir pieejams) Jūs saņemsiet uz Jūsu e-pastu.

  3. Kur tiek piegādāts mans pasūtījums?

    Pasūtījums tiek nosūtīts uz Jums norādīto adresi.
    * Norēķinoties ar PayPal, preces, kuru vērtība pārsniedz 100 eiro, tiek nosūtīti tikai uz PayPal sistēmā reģistrēto adresi un tikai izmantojot DHL un Latvijas Pasta kurjera pakalpojumus.

To Top